علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 116
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 192
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 179632
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


مراسم تجلیل از برترین ورزشکاران دارت انداز در فصل 93-92

مراسم تجلیل از برترین ورزشکاران دارت انداز در فصل 93-92

 

با برپایی جشنی برای سومین سال پیاپی از برترین ورزشکاران دارت انداز در رده های مختلف در فصل 93-92 تجلیل خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی، مهدی شایسته دبیر انجمن دارت کشور با اعلام این مطلب گفت: مراسم تجلیل از برترین های این رشته در  فصل 92-93  {با حضور جمعی از مسئولین و ورزش دوستان} مدیرکل  روابط عمومی وزارت ورزش، رییس فدراسیون ورزش های همگانی، رییس انجمن دارت، مدیر ورزش های بنیاد جانبازان و... روز 22 خرداد ماه ساعت 17:00 مصادف با شب ولادت صاحب الزمان در سالن آمفی تاتر سرای محله جنت آباد مرکزی به نشانی همت غرب – جنت آباد شمالی – روبروی 35 متری گلستان – خیابان اقاقیا – جنب درمانگاه الیاد برگزار می شود .
وی با اشاره به کمبود اعتبار در انجمن دارت گفت: با برگزاری بیش از 100 مسابقه در طول فصل 92-93  در دو بخش بانوان و آقایان  و مشخص شدن چهرهای برتر رده های مختلف  به حول قوه الهی و برنامه ریزی دقیق توانستیم یکی از سخت ترین سال های دارت را با موفقیت به پایان برساندیم .
دبیر انجمن دارت کشور ادامه داد: در همین جا از تمام بازیکنان مشتاق به این رشته ورزشی  که در فصل 93-94 با همت و هزینه خودشان  در این مسابقات شرکت کردند تشکر ویژه دارم  و امیدوارم  در دولت تدبیر و امید بتوانیم در سال جاری با اعزام تیم ملی به مسابقات آسیا و اقیانوسیه امید را دربین ورزشکاران این رشته برگردانیم .
شایسته هدف از برگزاری مراسم  ارایه بیلان کاری در طول مدت مدیریت خویش، ایجاد روحیه وحدت و یکدستی در بین ورزشکاران دارت، تقدیر از بازیکنان برتر در لیگ برتر ،رنکینگ کشوری، لیگ دسته یک و زیرگروه در دو بخش بانوان و اقایان دانست .
این مقام مسوول اظهار داشت : در مراسم امسال  همچنین از پیشکسوت دارت، بازیکن اخلاق، بازیکن برتر ، کمیته دارت برتر و ... نیز تجلیل خواهد شد .
وی گفت: هدف کلی از ورزش ایجاد پویایی و نشاط در جامعه است و این تنها زمانی میتواند به هدفش دست پیدا کند که با اخلاق همراه باشد و  نباید این اصل بسیار مهم را در ورزش فراموش کرد که قهرمانی با اخلاق مداری می تواند باعث افتخار شود و آنچه که در برنامه های فرهنگی و ورزشی در خصوص حمایت از ورزشکاران مورد پیگیری قرار خواهد گرفت اصول اخلاقی و قهرمان پروری در سطوح مختلف است .
شایسته ادامه داد : در همین راستا انجمن دارت  با  هدف بسط و گسترش اخلاق مداری در فضای ورزشی  و ایجاد یک روحیه پهلوانی در بین بازیکنان دارت کشور دست به انتخاب بازیکن اخلاق خواهد زد .
  منبع مطلب از سایت انجمن دارت ج ا ا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: چهار شنبه 14 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com